Körkortsboken – Digital teori

Ska du ta körkort på personbil (behörighet B)? Då är det här appen för dig!

I appen Körkortsboken finns allt du behöver för att kunna bli en trafiksäker och miljömedveten förare.

• Vi varvar fakta och teori med bilder och illustrationer för att du enkelt ska se och förstå det du läser. Du kan också välja själv hur du vill plugga – genom att läsa, öva eller svara på frågor.
  • Till varje kapitel finns det olika övningar, filmer och frågor där du kan välja fritt vilken del du vill börja med. Allt eftersom du förvärvar ny kunskap så kan du följa din utveckling under delen “framsteg”.
  • I appen kan du också sätta ihop egna test av de delar du vill testa dig på, eller låta systemet slumpa frågor för att likna Trafikverkets prov.

Appen och dess innehåll är framtagen och kvalitetssäkrad av STR Service AB för att du ska vara säker på att lära dig ”allt”.

Du köper tillgång till teorin i EN, TRE, SEX eller TOLV månader. Behöver du mer tid så förlänger du det enkelt genom att köpa ytterligare perioder här nedan när den andra perioden är avslutad. Perioden förlängs alltså inte automatiskt.

Om ni har teorimaterial på ”gamla” elevcentralen (Köra bil eller Frågor) så får ni tillgång till Körkortsboken i sex månader utan extra kostnad (från 24/10)! Ni går då in på www.korkortsboken.se och skapar ett konto med samma mail-adress som ni har på nya elevcentralen. Sedan ska ni automatiskt få tillgång till den fram till 24: april 2024!

Periodpriser Körkortsboken: