Boka lektioner

Boka Lektioner

För att kunna boka lektioner behöver du vara inskriven som kund hos oss.
Det blir du genom att ta kontakt med receptionen antingen genom att komma in till oss eller ringa.

Du kan även skriva in dig online direkt i vår ehandel genom att köpa ett paket eller boka och betala en första lektion.
Köper du ett paket där inloggning ingår skickas inloggningsuppgifter via mail när köpet är genomfört.
Bokning av fler lektioner sker sedan på elevcentralen eller via receptionen.

Du ansvarar själv för att du inte kör fler lektioner än du har betalt för, detta gäller särskilt vid paketköp. Är du osäker på ditt saldo, titta på elevcentralen eller kontakta kontoret.

Vår målsättning är att du i möjligaste mån ska få träffa samma trafiklärare under din utbildning men vid tex. semester och sjukdom kan du bli ombokad till någon annan lärare.

Efterfrågan på lektioner varierar kraftigt under året, ibland kan det vara svårt att få köra så ofta man vill. Det är därför önskvärt att du bokar in dina körlektioner i god tid, ha gärna 3-4 veckors framförhållning.

När du kommer till oss för första körlektionen så går du till vår reception på Västra Ågatan 16 (Kanikenhuset) vi ligger i korridor 3 på entréplan.
Om receptionen är stängd så möter du läraren på plan 2/garage.

Köp paket och boka direkt
Boka körlektioner online